Time to dance

Då var det gjort igen, ny blogg. De som känner mig väl vet att jag har haft några stycken, ingen som har levt i mer än två månader. Men låt er inte avskräckas av det! Jag har en bra känsla med den här, jag tycker om mitt domännamn.

Anledningen till att jag tog tag i det här bloggandet igen är att min kära vän Lillebil åkte till USA idag, och ska vara borta ett helt år. Hon är världens finaste och jag kommer att sakna henne jättemycket, här kan ni följa hennes framfart på andra sidan Atlanten: lillebil.blogspot.com Iallafall, när hon for iväg på sitt livs äventyr och jag är kvar här, i samma stad, samma lägenhet, samma rum som jag varit de senaste 14 åren, kände jag att jag måste göra nåt med min svenssontillvaro. Varför inte starta en blogg, vi lever i en värld där vi ständigt vill ha bekräftelsebehov, och jag lika gärna som någon annan. Om jag nu ska skriva ut mitt liv på internet, och få er att faktiskt läsa, måste jag väl skriva om något intressant! Och för att ha något intressant att skriva om måste jag göra roliga saker, förstår ni min logik? Men tyvärr så känner jag mig själv ganska väl, så tro inte att jag kommer att börja hoppa bungyjump eller åka på en massa spontana resor. Nä, men jag ska försöka göra vardagen speciell, så speciell som den kan bli.

Jag hoppas att ni vill läsa, jag förstår om jag lät vääääldigt cheesy. Men det får ni leva med, sån är jag. Time to Dance.
Jag i The Big Apple 2010, där är Lillebil nu!


Kommentarer
Lillebil

MIn fina Clara! Du är bäst!! Och så galet gullig! Inte alls cheesy bara ifrån hjärtat. Så ska det vara.



Love you darling <3

2012-08-05 @ 03:46:11
URL: http://lillebil.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0