Träna

Nu ska jag
 
snart åka och träna, är supertaggad! Jag skiter i att inflammationen i ögat inte helt är borta, jag kör iallafall.
 
Imorgon har jag studiedag, väldigt skönt och väldigt välbehövligt. Dagen kommer att spenderas till vad den faktiskt är till för, studier. Helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner i soffan och se på film hela dagen, men det går inte när man har en filosofiuppsats att skriva. Jag är så glad att filosofi bara är en 50p-kurs. Det är tråkigt, svårt och alldeles för komplext, och då är jag ändå en sammare. Nä, så det blir plugg hela dagen, men först ska jag sova ut lite...
 
Nu ska jag slappa de sista minutrarna innan jag åker till hallen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0