Ofrivilligt Kristen Stewart-marathon...

Idag har jag träffat mina finfina vänner Miranda och Hanna. Supertrevligt då jag inte träffat dem på jättelänge :) Vi gick på bio och såg Snow White and the huntsman. Faktiskt väldigt bra, fast det tycker jag ju om alla filmer jag ser på bio haha... Nu ser jag på Panic Room, med Kristen Stewart igen och jag har köpt Breaking Dawn på dvd idag så jag tänkte se den, med Kristen Stewart igen. Nu tror ni att jag älskar Kristen Stewart, men så är det verkligen inte. Jag tycker att hon är en duktig skådis, verkligen inte fantastisk då hon i princip bara behärskar ett ansiktsuttryck; vilket är plågat. Dessutom att hon är en idiot mot Rob är en helt annan historia som skulle ta alldeles lång tid för mig att ventilera mina känslor kring, det skulle bli alldeles för fangirligt och jag ska bespara er den läsningen. Så detta Kristen Stewart-marathon är egentligen högst ofrivilligt, hon råkar bara vara med i filmer som jag tycker om. Jag bör dock tillägga nu att under tiden jag ser på Panic Room påminns jag om att Kristen var en bra skådis som ung, och att Jodie Foster är fantastisk.


Förresten, don't my hair look cute today ;) haha


Kommentarer
Hanna

Haha super cute! Visst var Kristen Stewart bättre som ung! Känns som Twilight filmerna fått henne att bli en tråkig skådespelare...

2012-08-05 @ 09:45:52
URL: http://tonarsboken.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0