Leo <3

Idag har jag varit superduktig och rensat min garderob :D Det blev en stor sopsäck slängda kläder och två påsar till Stadsmissionen! Nu är det bara en dag kvar tills jag och Hanna åker till Göteborg och Way out West!! Det ska bli superroligt! Så jag har packat lite till det och så, i morgon ska jag införskaffa linsvätska och en engångskamera så har jag allt! Nu tänkte jag lägga mig och se på en film och försöka somna i en hyfsad tid, dels för att det kanske är dags att börja ställa tillbaka dygnet eftersom tåget går kl 8 på torsdag, och för att jag jobbar nästa vecka, så då kan jag inte ligga och sova till kl 11. Så jag ska se Romeo och Julia med den underbara Leonardo DiCaprio!

Leo-bildbomb, dregelvarning...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0