Hemma igen!

Nu har jag inte bloggat på hela helgen, MEN jag har en väldigt bra anledning! Jag har nämligen varit på Way out West! Det var helt fantastiskt och underbart. Jag är supermega trött just nu, så det här kommer inte att bli ett långt inlägg om hur roligt WoW, det får bli en annan dag då jag har fått över lite bilder i datorn. Imorgon ska jag jobba så jag ska lägga mig tidigt!


Just det, sverigetröjan är självklart på från dagens handbollsmatch. Tråkigt med en förlust, men jag hade egentligen inte förväntat mig något annat. Lite dåliga avslut och dåligt målvaktsspel, men annars en riktigt bra match mot ett riktigt bra lag. Svenskarna har gjort en turnering som gör att de förtjänar bragdguld, alla andra priser man kan tänka sig och ett stort mottagande i Kungsan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0